ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Tuesday, November 24, 2009

The Little Nyonya...



Assalamulaikum semua...minta maaf lah ya...lama aku tak bersiaran....almaklumlah...dah hampir hujung tahun ni..banyak kerja yang perlu dibereskan....jadinya aku mesti utamakan kerja-kerja aku ok????

Korang penah tengok tak citer ni kat Channel 107 ASTRO? mula jam 6 petang sampai lah jam 7 malam...perggghhhhh aku...memula tengok, terus terpikat....hari2 mesti tengok...TETAPI itupun kalau tak berebut dengan E in lah...selalunya dari kul 5.30 petang...E in duk layan channel 613....jadinya tak de peluanglah aku nak tengok citer ni...ada masa aku miss jugak tengok citer ni....kalau aku khayalkan E in...dapat lah aku tengok....kalau TAK...E in tak bagi ooooo....hubby laling pun kata citer ni best....haha 1st time dia tengok citer ni jumaat lepas.......aku ni apa lah lagi kan?lama dah tak layan citer mandarin...

Citer ni dari hari isnin hingga jumaat saje....pelakon utama citer ni memang cun habis....lembut je perwatakan dia dalam citer ni.....tak caya? apa kata petang ni korang semua layan citer ni ok?

1 comment: