ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Tuesday, April 17, 2012

Cantik warna merah......


Cantikkan proton baru ni
kalau tengok bahagian belakang, macam BMW pun ada.....

3 comments:

  1. aha mmg cntik...lupa nk tgk smlm kt TV...bpe reganya ni ekk...ceh mcm nk order la pulak...hihihi

    ReplyDelete
  2. salam kenal.i dah follow blog ni.follow i balik ye..tq..;D

    ReplyDelete
  3. Waa cantk kereta tu..berapa la harganya ek..hehe..
    oh ya,terima kasih geng sudi singgah n follow dapur Rahel..

    ReplyDelete