ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Monday, September 6, 2010

Kad Ucapan Selamat Hari Raya

Scrapbooking at WiddlyTinks.com
Digital Scrapbooking Photo Tinks by WiddlyTinks.com


Assalamualaikum semua...maaf banyak2 lah ya...kemalasan melanda diri, nak mengupdate blog pun aku malas sesangat...

anyway..memandangkan tinggal 3 hari je lagi, esok + lusa + tulat....pas tu Insya Allah semua umat Islam akan menyambut Hari Raya Puasa... di kesempatan ini, aku memohon ampun dan maaf buat semua teman2 yang mengenali diri ini...andai ada terkasar bahasa dan terlepas cakap....maafkan diri ini..Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri 1431H daripada kami sekeluarga

*****copppp..ni gambar raya tahun lepas..mmg tengah chubby masa ni...

4 comments:

  1. selamat hari raya radiah..
    maaf zahir dan batin

    aku dh amek dan lekatkan kadraya ko kat blog aku, hehe..TQ

    ReplyDelete
  2. Selamat hari raya.. Thanks for sharing citer penculikan kat previous entry u.. bagus untuk dijadikan iktibar.. Minat scrapbooks jugak yer. Jemput amik freebies kat blog saya.. I buat sempena birthday anak..:) happy scrapping!
    http://helmiyani.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. salam lebaran...seronok beraya? :-)

    http://twinkywinkystars.blogspot.com

    ReplyDelete