ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Thursday, July 29, 2010

Masak-masak

Projek memasak hari Selasa...memandangkan aku masih bercuti hari selasa hari tu....dan aku lak terlebih rajin hari tu....bangun pagi cam besa.........hantar E in pi nursery, terus aku pi pasar sebab nak beli ayam dan bahan mentah yang lain2...dlm kepala duk mencongak2 nak masak gulai ayam tapi bila sampai time memasak, lain yang aku masak...hehe

Kredit tu GOOGLE SEARCH untuk gambar masakan ya..aku terlupa nak snap picas nya....well bila aku sorg2 kat umah, jadinya kerja2 memasak jadi cepat dan menyenangkan sementara laling ku pula keluar membayar bil dan hantar kereta servis......
tom yam ayam.....
kerabu epal hijau...sesuai untuk org diet.....aku ratah cam ni pun ok....no hal..resipi aku tengok dalam buku masakan hasil tangan Kak Hanieliza ya.....sedap oooo......

telur dadar...errkkkk????? telur dadar????hehe....telur dan ayam goreng kat bawah ni, E in boleh makan.....aku pun kalau makan telur dadar + kicap + nasi panas.....uuuyooooo...sedap oooo



2 comments:

  1. Hepsi birbirinden nefis ve leziz. Ellerinize,emeğinizesağlık.

    Saygılar.

    ReplyDelete