ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Thursday, February 18, 2010

Mama love u sayang....

Adesss...tetiba aku teringatkan kat anak aku pulak....huuu rindunya......apa lah agaknya sayang mama ni tengah buat ya? dah 2 hari mama hantar pi school tak mau tinggal...2 days jugak nangis2...kesian sayang mama ya.....mama work lah sayang...nanti petang mama ambik wokehhh????
gambar ni masa aku masih lagi dalam tempoh berpantang selepas melahirkan E in....kat umah parents aku ni....baru dapat dari my sister masa aku balik kampung cuti CNY baru2 ni.......saje aku tempek kat sini...nak bagi korang semua nengok betapa 'labuh'nya pipi E in...hehe...tapi bila dah semakin besar ni, pipi yang 'labuh' tu dah semakin tak nampak....ehehehhh

this time nak balik semula ke Tg Malim sebab nak sambut Raya Haji kat Tg. Malim pulak....masa ni tido aje....tak meragam langsung....baik anak mama ni.....




2 comments:

  1. salam..anak you dipanggil e-in ke?why..nama timangan anak kita samalah!mine is e-ein :)..dan ade gak topi polka dot tu hehehe

    ReplyDelete
  2. Seronoknya tengok dia tidur...lama tak ada baby..rasa teringin pulak

    ReplyDelete