ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Monday, May 18, 2009

Jawab tag dari Madam Lieza

Hari ni aku dapat msg dari Madam Lieza minta aku jawab tag...hehe tag lagi....dah petang sket baru dapat jawab....ya lah hari isnin..so banyak menda nak kena buat...kang asik layan blog je tak jalan plak keje aku....
gambar ni ambik last year untuk kad UMPC...aku yang semakin tembam..hehe
ni masa form 2...aku ketua kelas di MGS, Raub (carilah yang mana 1 aku...lalalalala....)

ni lak masa pi lawatan ke Hipermedia Library bulan April 2009 yg. lalu....
tahun 2006...ni baru 5 bulan jadi isteri orang....
honeymoon di Melaka...
1. orang luar sana tak kenal siapa kamu. Perjelaskan siapa kamu?
Mak ngan abah berikan aku nama Raja Radiah. aku ni tinggi juga orangnya (tak lah tinggi sangat, tapi standard ketinggian orang perempuan lah...)dari 45kg berat aku..la ni 69kg..huhu....(bila nak turun berat nihhh...)sudah mendirikan rumahtangga dengan Edzri bin Haji Zainuddin @ Yusof masa aku berusia 31 thn (sebaya ngan hubby aku)...anak baru seorang...Girl...Puteri Ezureen di beri nama. Aku suka berkawan dengan semua orang.......
2. sikap kamu yang mantap?
aku ni suka meneroka ke alam baru.....pas tu aku kalau buat keje....aku akan cuba buat sesuatu yang baru dan mencabar....baru lah best.....
3. sikap kamu yang sangat jelek?
aku ni kuat nangis..senang sangat merajuk dan cepat terasa hati...lagi satu aku ni garang...kat opis pun aku memang garang..ya lah..kalau lembut2 sangat, orang pun buat dono je nanti, bukan nak ikut prosedur, suka2 hati dorang je nanti, nanti aku jugak yang sakit hati...lagi satu aku kalau nak marah orang, aku marah je....marah yang membina ya, bukan marah nak cari gaduh...
4. apa gajet yg kamu selalu bawa?
gajet2 tak de...hpon je selalu bawak...harus dan wajib bawak....
5. dah berapa handphone kamu pakai selam nih? Senaraikan brandnya. jenama handphone yang sedang kamu gunakan? Dah berapa lama/
Setakat ni baru 3 handphone je aku pakai...tu pun dah berapa tahun keje baru dapat pakai handphone...
***memula aku pakai handphone Nokia...ala butterfly tu......(line 019)
***pas tu tukar nokia jugak....3310..pasai butterfly tu terjatuh...terus rosak...(line 012 hgga sekarang)
***skang ni aku pakai Motorola L7...hubby yang hadiahkan...
Aku tak kisah tepon apa pun, mahal ke murah ke.....yang penting dapat tepon orang, dapat terima panggilan pun dah cukup....itu yang penting..yang lain2 tak penting.....kalau handphone canggih tapi tak reti nak manfaatkannya pun tak guna jugak....
********jeng jeng jeng...aku tak mo tag sesiapa...siapa rajin boleh lah buat ya????

No comments:

Post a Comment