ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Friday, May 15, 2009

Happy Teacher's Day

Teacher's day is coming.....


Aku nak ucapkan Happy Teacher's Day kat semua cikgu2 di seluruh dunia especially cikgu2 yang pernah mengajar aku di Sekolah Rendah Kebangsaan Perempuan Methodist Raub, Sekolah Menengah Kebangsaan Perempuan Methodist Raub, Sekolah Menengah Kebangsaan Ketari Bentong dan Sekolah Menengah Sulaiman Bentong...semuanya di Pahang Darul Makmur...dan juga untuk adik aku, Raja Normala Binti Raja Ahmad...cikgu di Sekolah Menengah Kuala Repas, Bentong..... dan sebelum aku terlupa "Happy Belated Besday" tuk adik aku ni yang jatuh pada 14 Mei....(terlupa plak nak wish semalam......jangan marah ya ateh....)

No comments:

Post a Comment