ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Thursday, June 17, 2010

Menu untuk petang ini...

Salam semua....jemput makan......hehe...ini menu yang aku masak untuk E in sebenarnya.....mmg tak pedas lgsg wokehhh.....asik belikan nasi lemak je, E in pun dah pandai cakap: E in tak nak nasi lemak...jadinya...hari ni, lepas kul 5 petang...aku terus ke kedai membeli bahan2 untuk di masak....then baru aku ambik E in...oh yaaa...hubby laling lak...dia tak makan ni sebab ada udang....

Tapinya bila dah sampai umah..masa aku tengah memasak, selepas E in nangis nak puting....aku ke depan jap tengok E in yang tadinya riuh kemain..tetiba senyap je...laaaaa dah tidur rupanya dak kecik ni...penat sangat gamaknya...jadinya....aku pun makan lerrr sikit...hehe

Sape kata aku tak pandai masak? Kalau pandai masak pun tapi memasak tak ikhlas hanya sebab TERPAKSA... aku pun tak hairan ngan orang cam tu....aku dulu masa skolah..aliran Sains Rumah Tangga tau....pernah dapat anugerah pun masa form 3 sebab mata pelajaran SRT tu...cuma bila dah kerja..dah duk sendiri sblm kawen..aku pun malas nak masak..dan bila dah kawen dan dapat duduk sendiri dengan hubby laling dan anak...aku dapat masak apa aje yang aku rasa tekak aku nak makan...tak de sape pun nak komplen...BETUL tak kawan-kawan??????Masa stay ngan MIL, mmg aku jadi tak reti nak memasak sebab KEJUTAN MENU....bahan masakan..dan aku tak nafikan masakan MIL aku mmg sedap...apa pun aku dapat belajar masak makanan hubby laling...itu yang penting sebenarnya....kalau tak pandai...kita kena belajar....bila dah pandai..kita berkongsi...

Sekian untuk kali ini......

No comments:

Post a Comment