ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Saturday, May 8, 2010

Senaskah buku yang penuh dengan info berguna....

Kredit to Teguh Ringgit Publishing House kerana menerbitkan buku 'Anak sihat & genius' ini yang merupakan kompilasi daripada majalah Feminin & Famili....saje nak share with ibu-ibu dan bakal-bakal ibu di luar sana...buku ini sangat bagus untuk dijadikan panduan dalam kita membesarkan anak....aku beli dah lama dah buku ni....baru kali ni dapat berkongsi dengan kawan2 semua....belum habis baca pun sebab tiap kali aku buka je nak baca..E in dah tarik dari tangan aku....naskah yang aku beli ni pun merupakan cetakan ke-4....wah laris sungguh...yang belum ada buku ni...segera dapatkan di kedai2 buku berhampiran rumah anda...cewahhh promote lak...hehe....

Buku ini menghimpunkan pelbagai tip dan info tentang kanak-kanak dari bayi sehingga enam tahun. Panduan daripada pakar terkenal turut juga disediakan. Datuk Fadzilah Kamsah memberi tip bagaimana untuk menjadikan anak anda genius.
Pendakwah terkenal Dato' Ustazah Siti Nor Bahyah Mahmood pula memberi panduan kepada ibu bapa bagaimana untuk menjadi role model yang positif untuk anak-anak.
Bagaimana mahu mendidik anak tentang seks dari sekecil usia tiga tahun, Dr. Mariani Mohd Nor dan Haji Abu Bakar Abdul Ghani ada jawapannya.
Anda marah si kecil anda suka memainkan 'anu'nya? Jangan cepat melenting sebaliknya baca dulu info yang disediakan oleh Dr. Mariani Mansor tentang tabiat pelik si manja tersebut. Malah Dr. Mariani turut memberikan panduan bagaimana ibu bapa boleh menguruskan anak yang mempunyai tabiat suka mencarut.
Pakar motivai terkenal, Dr. Tengku Asmadi pula memberitahu tentang pelbagai kesilapan ibu bapa dalam mendidik anak zaman sekarang.
Selain itu, terdapat pelbagai panduan yang disediakan dalam buku ini merangkumi aspek kesihatan, pemakanan, tabiat, perlakuan, pendidikan dan psikologi yang pastinya akan memecahkan pelbagai kebuntuan ibu bapa dalam menangani permasalahan anak di samping memberi panduan berguna untuk ibubapa dalam mendidik si manja....(petikan sinopsis dari buku 'Anak sihat & genius'..)

2 comments: