ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Wednesday, November 11, 2009

Happynya dia pagi ini...

Hari ini dan seperti hari2 yang sebelumnya.....cam besa....bawa E in pi opis dulu tuk punch card then bali nasi lemak baru hantar pi taska. This morning, mood E in agak baik.....senang je nak masuk dalam kete aku tapi ikut pintu driver....hehe....bila papa mintak kiss E i buat dek je....then aku masuk kete, pasang tali pinggang keledar, E in pun nak pakai sama tapi tak sampai ke simpang jalan dah minta bukak....rimas gamaknya....masa on the way to opis, depan sekolah cina tu...lalu pulak 'thomas'.....slow je....E in pun apa lagi suka sangat dapat tengok 'thomas' bergerak...semalam petang tunggu gak kat tepi stesen ketapi tu....tapi lama benar tunggunya...ketapi tak jalan2...jadinya kami pun jalanlah dulu.....

Masa sampai kat opis..cam besa aku bagi E in punch kad aku..suka je dia.....then gerak nak pi beli nasi lemak tuk E in...masa dalam perjalanan tu aku pasang cd...sambil tu aku pun nyanyi ikut lagu tu...E in seronok kemain....tapi masa sampai kat tempat mak cik jual nasi lemak, E in tak nak turun dari kete terpaksalah aku tipu mama nak beli makanan mama...mama lapar ni...jadinya kena lah aku mendukung E in......masa aku sampai kat pagar taska....turunkan E in dulu, bagi nasi lemak kat tangan E in....sambil E in berjalan masuk tu dia siap babai kat aku lagi...aku belum turunkan barang2 dia lagi dia dah babai kat aku...hehe......then bila aku mintak kiss...E in pun kiss aku...lepas aku tanggalkan kasut E in dan masukkan E in dalam taska.....elok je babai kat aku lagi....selalu tak penah cam tu...bad mood je bila nak kena tinggal tu....tapi alhamdulillah..hari ini moodnya baik sesangat....suka gamaknya sebab tadi dapat tengok 'thomas' then aku plak menyanyi-nyanyi dalam kete..hehe

Mudah-mudahan E in baik2 saje di taska, aku maleh nak pi jenguk sebab kalau dah nampak aku kang nak ikut pulak....nanti 3 hari papa tak de kat umah...tido KL....student OUM exam...boss papa dah book hotel tuk papa dan 2 lagi kawan2 papa..senang dorang nak bergerak awal pagi...kalau tak silap next week student OUM konvo..tinggallah lagi aku ngan E in je kat umah berdua....dah lerrr papa tak de 14hb ni....tunggu papa balik baru leh celebrate besday E in.....huuuu dah besar anak mama ni....

2 comments:

  1. sapa tak syg anak weii...org takde akal yg waras aje sanggop buang2 anak ni, eii..

    E-in hepi...mama e-in pun hepi. Sng ati nak wat keje kat ofis ye Radiah?? hmmm...
    Sume tu jadi kenangan ler bila e-in dh besar2 nanti...Kalo citer kat dia nanti..ntah dia percaya ke idak, hihi..

    ReplyDelete
  2. to CINTAMANISZ Lite: alhamdulillah...bila anak happy, aku pun senang hati nak bekerja, kalau tak tu risau je..tak tenteram hati ni...

    ReplyDelete