ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Monday, November 16, 2009

Happy 2nd birthday to my beloved daughter......

14hb. November 2009 bersamaan hari Sabtu 26 Zulkaedah 1430H..genap sudah 2 tahun umur puteri kesayangan ku....dilahirkan di Hospital Slim River pada 14 November 2007 jam 1.26 pm bersamaan hari Rabu dengan berat 3.65kg....doa dan harapan ku semoga anakku menjadi anak yang solehah...yang mentaati kedua orang tuanya...semoga menjadi orang yang berguna apabila dewasa kelak...semoga berjaya dalam pelajaran dan hidup...
Mama & Papa love u so much...muahhhh
(Sorry lah ya lambat sket create N3 birthday E in.....kat umah tak leh nak upload gambar, slow giler....apa pun aku dan hubby laling belum celebrate birthday E in lagi sebab malam tadi dalam kul 11 lebih baru papa sampai umah dari KL....so petang ini baru nak celebrate birthday E in...kat mana? aku pun tak decide lagi...)

Scrapbook at WiddlyTinks.com

3 comments:

  1. happy 2nd busday e in..smoga jd anak yg solehah

    ReplyDelete
  2. epy besday....... moga jadi anak yang solehah yer....

    ReplyDelete
  3. Salam Kenal..

    Hepi Besday... Moga menjadi anak Solehah & semerlang Dunia Akhirat.. :)

    ReplyDelete