ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Monday, April 13, 2009

Cuti hujung minggu ke Parkson Ria, Rawang

Cuti hujung minggu baru ni (12/4/2009)...hubby aku tak keje pasai semalam, sabtu (11/4/2009) dia keje...ada exam tuk student OUM...hubby aku cam biasalah jaga student exam kat UM...so, disebabkan aku asik kena tinggal je tiap2 sabtu ngan ahad, so semalam, aku pun ajak hubby pi jenjalan.....waaaa aku boring tahap gaban bila asik dok umah je.....dari pagi lagi aku asik sebut nak jalan je kat hubby aku..tapi aku tengok dia buat dek je....bangun je pagi tu aku siap2kn makanan e in...masak dan tukar air panas dalam termos siap2....then bila hubby aku bangun...dia siap2, bawa e in keluar...dia kata nak pi makan...huuu lama gak aku tunggu kat umah, rupanya hubby aku pi umah dia bawa e in...siap MIL aku bekalkan mee goreng tuk aku, aku makan lah juga tapi sket je..cukup alas perut..hehe. Pastu aku bagi e in makan lagi padahal masa kat umah MIL aku tadi, hubby kata kakak ipar dia dah suapkan e in mi sup...aku tau, e in kalau makan mi sup sket je, tak kenyang, so aku bagi dia makan lagi...hahah...pas dah mandi kan e in, aku buat susu, tak lama pas tu e in pun tido dalam buai....aku pon ambik kesempatan iron baju pasai aku nak gak berjalan....hehe.....e in tido, hubby aku pun tido....so tak de orang mengacau aku.....

lama gak e in tido, dari kul 10 lebih tu dalam kul 12 lebih baru dia bangun....bangun je....aku mandi kan e in....bia e in dah siap aku pakaikan baju baru yang aku beli kat PONEY last week masa pi Jusco Sunway Piramid......aku cakap kat hubby jom pi Rawang...jalan2.Hubby aku kata ok tapi pi umah mak dulu pasai mak suh makan tengahari...aku pun ok je lah tapi aku tak makan pun kat umah MIL aku, hubby aku je makan...diet..diet..dalam pukul 2 pm camtu kami pun bertolak ke rawang....mmmmm jem lak perjalanan ke rawang..banyak lak kete hari ni...sampai kat rawang, kami pi parkson..tak de apa sangat pun kat sini, aku pun bukan nak membeli belah pun..saje jalan2 bawa anak....hahah yang lebih nak berjalannya aku, bukannya e in...e in lak masa dalam perjalanan tak mo tido, nak main je.....sib baik mood dia ok je.....entry kali ni tak banyak gambo pasai aku malas nak bik gambo........

(atas & bawah) urpppppp..Barney lagi....kat umah dah ada satu tapi kecik je so kat sini pegang je..tak beli pun...







5 keping gambar di atas...e in sedang memilih meja...wahahaha siap test lagi tu....tapi aku ngan hubby tak beli sebab meja ngan kusi dia plastik, comei memang comei tapi kalau untuk keselamatan anak memang TAK DI JAMIN....sebab plastik, kalau e in panjat senang je tergolek....tak pe lah sayang, tunggu besar sket nanti mama beli meja ngan kerusi untuk e in belajar ya....
pusing2, jalan2, tengok2...dah boring kami pun keluar dari parkson, hujan je....singgah McD...terus balik...hujan pulak lebat....kami balik ikut highway..tadi pi ikut jalan lama....e in aku bagi makan fries ngan nugget...tak lama pas tu dia pun tido sampai lah ke umah....sekian cerita untuk kali ini...minggu ni plak rasanya nak pi pesta buku KL di pwtc, dah bagitau kat hubby, dia kata ok...yahoo..jalan lagi...

No comments:

Post a Comment