ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Tuesday, March 3, 2009

Hari Raya Aidilfitri 2008



famili kak ipar (kakak hubby yang sulung)

with mother in law

family adik ipar(yg. perempuan ni adik hubby yg. bongsu)

family abang ipar (abang ke dua hubby)

papa, e in and anis

posing kat umah dulu sebelum pi umah nenek



Asalamualaikum semua....entry kali ni aku saje je letak gambar-gambar kenangan raya puasa tahun lepas untuk tatapan sahabat ku yang berada di Taiping....Raya tahun lepas aku beraya di Tanjung Malim, pas raya baru balik Bentong...so this year aku balik beraya di Bentong lag pulak....tahun ni kita raya bulan September ya.....haaaa....cepatnya...dah tak lama dah ni...pejam celik pejam celik...dah sampai bulan September nanti...huuuu..tak plan lagi nak pakai warna apa tuk raya tahun ni...bila dah ada anak ni, aku tak kisah sangat dah...yang penting anak aku je....lagipun 1st baby kan?hehe....

1 comment:

  1. kak radiah..jgn lupe jawab tag yek..
    tag pasal pregnancy n delivery..menarik tu..
    leh tau psl sejarah b4 lahirkan e in..hehe..

    ReplyDelete