ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Wednesday, March 11, 2009

Disney + Anakku Suit For My Little Princess






ni aksi e in masa aku baru parking kete..



Last week 2/3/09...aku pi jenjalan kat http://anjungmiszmaz.blogspot.com/ ....ada lak baju sepasang2 yang cute di mata ku...aku ni macam biasalah kan bila tengok menda2 yang murah ni....so aku pun book ngan maz disney + anakku suit yang regenya RM 10.00 sepasang...aku beli 2 pasang tuk anak aku....size 3y...ok lah kan? kang aku beli size 2y kang kejap je anak aku boleh pakai...ha yang ni boleh pakai lama sket....

3/3/09 aku bank in duitnya dan aku bagitau kat maz...maz cakap, thursday (5/3/09) baru dia pos barangnya...semalam aku terima bungkusan dari maz...lambat lah sket pasai isnin coti maulidur rasul kan? dapat je bungkusannya aku pun tangkaplah picasnya....petang balik umah aku suh suami aku pakaikan baju yang wana biru tu pasal baju yang e in pakai masa aku bik dia dari taska dah basah kena air yang dia minum...tak lak aku snap picasnya...lupa lah plak...haha...jom kita layannnzzzz.......

1 comment:

  1. yahoo..hari tu nampak e-in kat kedai tomyam pure siam tu...dia tak nak kat orang...manja papa ngan mama je...waktu tu ed yang dukung...radiah kat dalam kete kut..dah nak maghrib dah waktu tu...cium e-in untuk akak k

    ReplyDelete