ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Wednesday, January 11, 2012

Geram.....sabar lah duhai hati...

Aku sayang sangat kat budak ni
Dah masuk tadika
pagi2 suka buat aku kalut
budak ni pun dah terlebih manja lak ngan aku
malam tadi kena marah ngan aku sebab buat sepah
terus nangis minta di pujuk
kalau papa marah pun mama jugak yang pujuk
bila dah beriya nangis kena marah tu
kenalah ambik dan pujuk
terus aku bawa masuk bilik
tepuk2 dan terus zzzzz sekali ngan aku
huahuahuaaaa

gambar masa family day hari tu
mandi swimming pool tengah panas
dah lah kulit tu gelap
bertambah2 gelap
siap berbelang2 lagi
huhu

1 comment: