ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Thursday, December 22, 2011

Busukkkkk...haishhhhh

Assalamualaikum semua...gambar sekadar hiasan.....

Tiap-tiap hari aku terpaksa laluinya...... tapi bau busuk hanya di sebelah sliding door rumah... memula dulu aku dok cari jugaklah bau apa yang busuk. Tiap kali sidai kain, mesti hidung aku kembang kempis menahan bau busuk..... kalau time angkat kain kat ampaian pun cam gitu...
Ya Allah Ya Tuhanku, kau sabarkan lah aku........semoga keluargaku diberi kesihatan yang berpanjangan..... mudah-mudahan keluarga ku di jauhi daripada penyakit yang datang dari bau busuk itu...Amin.

6 comments:

  1. joijoi80: bau tahi kucing...huhu....

    ReplyDelete
  2. ooo bau tahi kucing ke...sapa yg bela kucen2 tu

    ReplyDelete
  3. EmbunRosaliza: jiran yang bela kucing..memang lah letak dalam sangkar tapi kenalah jaga betul2 kan.....hari2 kena cuci..betul tak? ataupun beli pasir yang menyerap bau tu....masalahnya kalau tetamu datang rumah.... masa nak melangkah masuk ke dalam rumah, dorang akan terbau BAU itu terlebih dahulu sebab letaknya di sebelah dinding bhgn sliding door aje.....

    ReplyDelete
  4. oo..yeke..abistu xkan dia jarang cuci kandang kucing

    ReplyDelete
  5. joijoi80: tak pasti lah akak dorang selalu atau jarang2 cuci kandang kucing tu....

    ReplyDelete