ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Friday, April 9, 2010

Shopping mengabiskan duit.....muahahaaa

Ni mmg habit aku...tiap awal tahun aku suka shopping online..start tengah tahun aku slow sebab dah nak puasa ngan raya pulak kan....jom tengok apa yang aku beli kali ini...sebelum ni pun ada gak tapi aku malas nak mengambik gambar dan post kat sini.....
Vietnam Chiffon For Jubah....yang wana merah hati tu tuk linin ehhh....lapisan luarnya gmbr bawah ni.......aku dah ada design jubahnya tuk aku tempah...tungguuuuuuu.
Siap aku suruh Kak Nany simpankan tuk aku...mekaseh kak.....i like it...kain sejuk je.....
yang kat bawah ni pulak...baju untuk my little princess...next week kami akan
ke Terengganu, menginap di Gem Beach Resort Kuala Terengganu sempena family day tempat aku bertugas......aku pi sana awal sehari....harus singgah Bentong untuk ambik 2 orang adik aku yang nak ikut sama.....
E in kalau baju baru, cepat lah dia nak pakai..tak kan lah nak berjalan nak pakai baju basahan kan??????3 helai ni semuanya beli di blog kepunyaan Tengku Anita.....banyak kali gak aku shopping kat blog ni....
yang ni kaler dia shocking pink tapi bila aku bik gambar dan tempek kat sini kaler jadi tak menarik pulak...
shocking blue.........

No comments:

Post a Comment