ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Thursday, January 21, 2010

Selepas 2 tahun........

N3 kali ni..tak de apa nak citer pun...just nak share aksi E in selepas 2 tahun usianya.....budak yang semakin membesar ini...semakin lasak dan bijak.....sampaikan bila aku berdua je dengan E in....selalunya aku memang langsung tak sempat nak makan...nak minum.....dan dengan kesempatan itu lah aku gunakan betul2 untuk menguruskan badan.....dan ternyata ianya berhasil...walaupun tidak lah aku terlalu kurus..sekurang2nya aku dah turun hampir 10kg...........alhamdulillah......jom layan......................

kat stesen KTM Tanjong Malim....petang...wajib tengok 'thomas'


maxis centre Tg. Malim...tggu papa bayar bil.....

rappers??????adehhhhh...sapu tangan papa pun jadilah.....

yahooooo.....suka ya papa ada kat umah

aku lagikkkk....semakin cengkung kah aku? mmmmmm........

3 comments:

  1. hermmm sekejap jerk masa berlalu kan .. anak2 dah besar depan mata .. sedar2 mereka dah bertambah lasak skrg nieh ..

    anak akak zahrien punn mcm tuh .. banyak perubahan biler nak masuk 2 tahun nieh .. pening kepala

    ReplyDelete
  2. bab lasak budak..., tak ira laki ker pempuan. Kalau dah ader kat dna mak n papa, apa lagi...kuah tumpah ke nasi jer lah.

    ReplyDelete
  3. amboi..lawa ler ko..cerah aje. Keje kat eskimo cenggitu ler kan, hehe..

    ReplyDelete