ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Monday, August 10, 2009

My sister wedding...

N3 kali ni nak citer pasal majlis perkahwinan adik perempuan aku....aku adik beradik 9 orang semuanya...6 lelaki dan 3 perempuan..aku anak kedua dan perempuan sulung...adik aku ni anak ketujuh dan perempuan bongsu.....hmmm....nak kawen pun cepat2 pasai mak belah lelaki nak kawenkan anak dia cepat2 pasai dia nak pi Mekah this year...so...cepat lerrr kawennya....
Tapi sorry lah ya...sebab kamera sendiri punya so tak banyak gambarnya....dan aku malas nak susun gambar dari mula sebab aku pun tak berapa sihat ni...
(gmbr atas)ni adik aku nombor 3 ngan anaknya Danial...adik aku ni dulu keje kat Langkawi dan bertemu jodoh pun kat Langkawi tapi pasangannya orang Kelantan....dan sekarang ni adik aku dah tukar ke Terengganu....memang payah lerr nak jumpa....time ni lerr aku baru dapat jumpa anaknya ini....


akad nikah di adakan di Masjis Baru Bentong....
tengok lah si E in...sampai bergolek suka sangat kawasan luas....




sukanya si E in dapat berlari-lari...masa ni memang dah tak larat nak mengejar anak dara tecit ni....ponat di buatnya....
E in dan sepupunya Danial
yang berbaju kurung hitam tu adik ipar aku....Ida jugak namanya...adik aku yang kawen ni Ida gak...hehe...ni masa baru sampai kat masjid

4 comments:

  1. Selamat Perantin Baru tuk auntie E in..mga dpnjangkan jodoh hinhha ke hujung nyawa..InsyaAllah..
    Gumbira sungguh yea ank dares tue hehe..

    ReplyDelete
  2. salam kak...ape kabar?..waaa sonot dak e in golek2 no..ekekek:D bestnye tgk org kawen..hehe

    ReplyDelete
  3. selamat pengantin baru buat pengantin ...
    hehehhe ramainya nama ida .. x tersasul ker dik ...

    ReplyDelete
  4. selamat pengantin baru buat pengantin.. moga kekal ke akhir hayat...

    ReplyDelete