ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Wednesday, February 25, 2009

Korean Bear Set For My Little Princess





Last tuesday....aku pi jalan-jalan kat ohbabygirlboutoque.blogspot....aku sebenarnya dah berkenan kat baju ni lama dah...ntah bape kali tengok kat situ...at last aku booking ngan mama.sofea ....aku bank in payment on wednesday...thursday mama.sofea pos.....this week, 23rd Feb...aku terima parcelnya......taraaaaa....ok ke baju ni? aku beli lah tuk anak kesayangan aku...sape lah lagi kan????kalau bukan e in...hehe....
thanks to mama.sofea....cantekkssss bajunya....

4 comments:

  1. cutenye baju...kak, u have been tagged...sila ke blog anis..

    ReplyDelete
  2. salam kenal dpd zara n mama..

    ezureen is such a beautiful baby..
    dah brape tahun umur die nih..
    bulat tol mate..=p

    ReplyDelete
  3. Salam kak...


    silalah ke blog saya hokey...
    akak kena tagged..jawab jangan tak jawab,....

    ReplyDelete
  4. cutenya baju tu...jauh nye ode baju hehehe...

    ReplyDelete